Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилаторни ( интериорни ) драми 156 2.0 T.S.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вентилаторни ( интериорни ) драми 156 2.0 T.S.

    Драмата е голяма.

    Всеки един модул съм го измерил или сменил ( без стъпковите мотори ), а проблема остава същия. И преди да се окопая в кабели и мултицети пред блока , искам да питам дали някой не се е борил със същото : ....... таа проблема .....

    Паля .... вентилатор няма ..... и клапите скърцат странно през 10 сек. Лампата на бутона за рециркулация на въздуха не светва. ( Като го натисна, лампичката за климатика светва , но за клапата - не ).

    Та продължавам да си карам , и по някое време ( от 10 сек. до 4 часа ) вентилатора си тръгва и лампичката за рециркулация също ......

    Вентилатора работи,
    Таралежа работи,
    Бушоните са здрави,
    Модула с врътките - сменен от работеща до последно кола,
    Останаха само стъпковите мотори дето не съм барал ... щот са на леля си ...... у мъндръсалото .... ама ме съмнява да е от тях.

    И не знам дали е свързано , ама за тва още повече ме мързи , има няква оттечка дето за 4 дена сваля акумулатора.

    Хвърлях Боб, Леща, Слунчоглед, Кедрови ядки - Нищо.

    Някакви идеи?
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

  • #2
    За скърцането - моторчетата са здрави, но се пука там, където моторчето предава движението на клапата, започва да превърта безконечно и скърца. Моето на 156-цата беше така.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      А вентилатора работеше ли ти?
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

      Comment


      • #4
        При мен, ако парното ми е било пуснато при изгасяне на колата се чува едно бучене откъм парното за няколко секунди, мисля че си затваря клапите и запушва външния приток на въздух. Та мисълта ми е ако имаш неизправно стъпково моторче евентуално да се опитва да се затвори през някакви интервали от време. А и казваш че имаш проблем и с клапата за рециркулация, заключи се в колата вътре и слушай, вземи си и телефона да си цъкаш фейс, мейс че може да отнеме време.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Сигурен ли си, че таралежката работи коректно? Мерил ли си на входа и дали наистина отсъства задание от управлението, когато вентилаторът не върти?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Да, няма управляващ сигнал. Таралежа работи ( имам още 2 ) А това за клапите си го мисля и аз , но не знам дали , защото си мисли че е затворена и да не пуска вентилатора. Мисля да сменя механизмите за клапите и да видя.

            ecotronic мислиш ли, дали може някой бушон да е окислил?

            Силовите кабели ги мерих , и си имат напрежение по тях. Дали има други бушони които влиаят на модула?
            Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
            Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
            Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
              Да, няма управляващ сигнал. Таралежа работи ( имам още 2 ) А това за клапите си го мисля и аз , но не знам дали , защото си мисли че е затворена и да не пуска вентилатора. Мисля да сменя механизмите за клапите и да видя.

              ecotronic мислиш ли, дали може някой бушон да е окислил?

              Силовите кабели ги мерих , и си имат напрежение по тях. Дали има други бушони които влиаят на модула?
              При такива проблеми "тука има, тука нема" много е вероятно проблемът да е от окислени връзки по захранването.

              Като откаже да върти вентилаторът, дай накъсо двата дебели проводника (от буксата с двата пина) на таралежката. Тогава вентилаторът трява да завърти на макс.
              Ако не завърти, изобщо не се занимавай с управлението, таралежката, клапи и пр. Проблемът е или в мощния предпазител до акумулатора (B99 - 60 амперов) или в самия мотор.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Мерси, ще се пробва , само да спре да вали. Странното за мен е , че веднъж тръгне ли , докато е запалена колата си работи. Спирам го , пускам го , Никви ядове. Гася и паля и оп няма никой .....

                Ще драсна като пробвам с двата проводника.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                Comment


                • #9
                  Въпросната лампа която не свети,прегледай я.Чести са случаите заради точно тези лампи да не работи духалото
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #10
                    Туй диод бе ,

                    па и нал смених целия модул с врътките.

                    Утре май ще е хубаво времето , ще пробвам идеята на ecotronic
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                    Comment


                    • #11
                      Че кво общо има лампата/диода с духалото.Диоди има на трите бутончета във врътките, другото са лампи.Само индикират работи /не работи.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        Тази пролет има същия проблем ама едно към едно с описания, като теб колега минах през всичко -управление, вентилатор, таралежка. Последно реших да проверя моторчетата, че то друго не остана. Свалих тази гад дето отговаря за позициите и се оказа, че превърта, както описа колегата GammaRay и поне според мен ако тя не върне на управлението отговор че е на зададената от него позиция вентилаторите не тръгват. Откачих й буксата и вентилаторите и всичко останало си заработи като ръчно си наместих позицията на клапите. Така я карах докато си намеря здраво моторче , от тогава ядове няма.
                        П.П свалянето на моторчето е гадна работа ама монтирането му щеше да ме накара да пропуша на ново
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Че кво общо има лампата/диода с духалото.Диоди има на трите бутончета във врътките, другото са лампи.Само индикират работи /не работи.
                          Ми драмата е точно там , че докато не тръгне вентилатора , диода за рециркулация не можеш да го накараш да светне , което ме накара да си мисля , че това показва някаква грешка ( като ерор код )

                          Първоначално публикувано от Stoyan Zhelyazkov Покажи съобщение
                          Тази пролет има същия проблем ама едно към едно с описания, като теб колега минах през всичко -управление, вентилатор, таралежка. Последно реших да проверя моторчетата, че то друго не остана. Свалих тази гад дето отговаря за позициите и се оказа, че превърта, както описа колегата GammaRay и поне според мен ако тя не върне на управлението отговор че е на зададената от него позиция вентилаторите не тръгват. Откачих й буксата и вентилаторите и всичко останало си заработи като ръчно си наместих позицията на клапите. Така я карах докато си намеря здраво моторче , от тогава ядове няма.
                          П.П свалянето на моторчето е гадна работа ама монтирането му щеше да ме накара да пропуша на ново
                          Мерси Това още утре ще го направя. Ще черпя бири ако стане.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                          Comment


                          • #14
                            Относно диодите.Заради изгорели такива е възможно да не работи духалото.Поне според практикара на един сервиз.Имали са такива случаи.Не съм питал за подробности,но един от вариянтите които ми посочиха беше и този.
                            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                            Comment


                            • #15
                              И аз имам този проблем когато сваля акумулатора и след около 10 километра се оправя до следващото сваляне оправи си отечката търси къде е касетофон или каквото е

                              Comment

                              Working...
                              X